KOMİK ÖĞRENCİ SÖZLERİ

Komik Öğrenci Sözleri


Komik öğrenci sözleri

  • Adam üşenmemiş telefonu icat etmiş, ben kalkıp şarja takmaya üşeniyorum.
  • Bu facebook âlemi çok acımasız. Duvara acılarımı dertlerimi yazıyorum, birileri de mutlaka beğeniyor. İnsanlık çok bozulmuş.
  • İlla hayattan bir ders çıkarılacaksa ilk matematiği çıkaralım bence.
  • Kızlar iddialı erkeklerden hoşlanır dediler diye bir haftadır elimde iddaa kuponu ile dolaşıyorum. Hiç bir ilerleme yok.
  • Kaynanamı kaybettim görenlerin görmemezlikten gelmeleri rica olunur…
  • Hocaya senin değerini sordum dünyalara bedel dedi, Dünya’nın değerini sordum beş para etmez dedi.
  • Uzun süreli bir ilişkinin sırrı: üç maviden uzak durun. Facebook, twitter ve skype…
  • En yakın arkadaşımın ismini telefon rehberine ”yalv” diye kaydettim. Aradığın da ”yalv’arıyor” yazıyor. Yine aştım kendimi.
  • İktidarsızlığı giderici iğne ithal edildi… İğneyi kendine çuvaldızı başkasına batır.
  • Misafirin çocuğu “Abi bilgisayar çalışıyor mu” dedi. Yok, “ev hanımı” dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.
  • — Sınıfta bazı kendini bilmezler var + Onlar kim hocam? — Onlar kendini biliyor.
  • Hap yazma yutamam, şuruptan midem bulanır, iğneden de korkarım. Diyen ergene “Muska mı yazayım?” diyen doktora saygılar. 
  • Görmemişin yıldızlı pekiyisi olmuş, çekip yıldızını koparmış.
  • Ey Türk kızı istediğin kadar cool ol. Metal, pop, rap dinle. Kına gecende yüksek yüksek tepeler çalacak.
  • Sütten ağzı yanan, sütün soğumasını bekler. Olayı büyütmeye gerek yok, yoğurtla da hiçbir alakası yok.
  • Fakir olduğumuzu ilk kez bana aldıkları orjinalsozler.com ışıklı ayakkabının lambasını söküp, avizeye takmaya çalıştıklarında anlamıştım.
  • Bir insan okuldan nefret ettiği halde nasıl Üniversite hayali kurar ki. İşte biz Türkler.
  • Bekâr imam köyde âşık olduğu kızı istetmiş ama vermemişler… Namaz vakti gelince mikrofona sıradaki ezanı sevip de kavuşamayanlar için okuyorum demiş…
  • Kopya veren arkadaştan orjinalsozler.com kola esirgenmez.
  • İsviçreli bilim adamlarının yaptığı bir araştırmaya göre dünyada en fazla araştırmayı İsviçreli bilim adamları yapıyormuş.
  • Kulak küçüktür ama öğretmenin ağzını sulandırır.
  • Aşk nedir biliyor musunuz? Karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla, enayi olduğunu anlaman arasında geçen zamandır…
  • Bilmemek ayıp değil, yeter ki çaktırma.
  • Bir kadın güzelse kork; güzel ve yalnızsa daha da kork; güzel, yalnız ve kırılmışsa hemen ölü taklidi yap.
  • Aşk ağlatır sınav sövdürür matematikçi inletir.
  • Dünya’nın en güzel cümlesi ‘seni seviyorum.’ falan değildir. Annenin sabah, ‘bugün yorgunsan yat uyu, okula gitme.’ cümlesidir. Ama yok öyle bir dünya.
  • Madem geldin dünyaya çalış fizik kimyaya.
  • Bu soğuk günlerde soğuktan titreyen bekârları unutmamalıyız. Lütfen herkes kapısının önüne bir kap Melis, Ceren, Begüm, Ahmet, Can, Melih koysun.
  • Bugün disipline benimle birlikte gelecek ateşli saatler yaşayacak arkadaşlar arıyorum.
  • Otobüste ayağa kalktığımda yanımdakinin “inecek misiniz?” sorusuna “Yoo donumu düzelticem” deyip tekrar oturmak istiyorum.
  • Kitabın yenisi, hocanın eskisi makuldür.
  • Erkeklerin “sadece sarılıp uyuyacağız” cümlesiyle, kadınların “mağazaya girip çıkacağım” sözü ölümüne kapışır.
  • Derste “hep aynı parmakları görüyorum” diyen hocama; değişik olsun diye, orta parmağımı kaldırdım. Dersten attı, mağdurum!
  • Keşke her sabah alarm çaldığında polisler kapıyı kırıp, “yat yat yat” diye bağırsa da geri yatsak… Sabahçı olmak zor zanaat…
  • Sigara paketinin üstüne bizim sınıfın resmi konulup üstüne “Sigara içerseniz çocuklarınız böyle olur” denirse tüm Türkiye sigarayı bırakır yemin ediyorum.
  • Balık olmak ne güzel, düşünsene. — Ayrıldık kanka + Unutursun – Neyi + Ne neyi – Sen kimsin?
  • Sınavdan çıktığımda: 95 arkadaşlarla konuştuğumuzda: 75 kontrol ettiğimde: 45 hoca söylediğinde: 25 arabada: 5 evde: 15…
  • -Kanka ders çalışmak beni çok bozdu, az önce nerdeyse dolma kalemini dolma sanıp yiyordum. +O da bir şey mi oğlum, ben geçen gün kurşun kalemle birini vurmaya çalıştım.
  • Pazar gününden cuma gününe geçebileceğimiz bir tünel kazıyorum köşeyi dönmem an meselesi.
  • Hocam Ankara’nın bağları kovalent bağ mı yoksa iyonik bağ mı?
  • Sınavda kopya vermemek için Nazi kampında evladına sarılır gibi sınav kâğıdına sarılan mal arkadaşım, seni de unutmadım.
  • Twitter var facebook var whatsapp var kontör var mesaj var sevgili: 404 not found error.
  • “Baba bende suç yok valla. Notlarımın yükseklik korkusu var.” dedim, sonra nasıl geldim buraya anlamadım. Burası neresi ki?
  • _Bana bakıp saatlerce durabilir misin? _Neden sen matematik testi misin?
  • Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.
  • Dünyada en çok iyilik yapan bir milletiz: _Napıyon _İYİLİK sen.
  • Akşam çalışırım – neyse sabah erken kalkıp çalışırım – neyse serviste çalışırım – neyse ilk ders çalışırım – neyse kopya çekerim.
  • Bu yazılıda kopya çeksek de mi sıfır alsak kopya çekmesek de mi sıfır alsak…
  • —Hocam kütüphanedeki romanların yanına müzik aleti koydum. +Neden? —Çünkü romanlar böyledirler çalgısız yaşayamaz ölürler.
  • _Yastık savaşı yapalım mı? _Neyle? _Sen sehpayı al, ben kapıyı söküp geliyorum.
  • Yılbaşından önce: _Âlemlere akıcaz olumm. Yılbaşında: _Nene bak havai fişek.
  • Sınavları düşünüyorum kitaplarım kapalı.
  • +Nerede kalmıştık? —Göçlerde hocam. +Emin misin Eyüp? —Yalan söyleyen Göçveren olsun.
  • Kadın hakkı diye bir şey olmaz… Hakkı erkek ismi…
  • Öğretmen ”indirin parmakları listeden kaldıracağım” dediğinde oluşan o gerilim trafoda yok.
  • İngilizceden 2 aldım acaba hoca 98 puanı nerden kırdı? …
  • Ben bardak kırınca “sakar” annem kırınca “nazar” babam kırınca “o bardağın orda ne işi var.
  • Okul beni bozar, yaşasın cumartesi pazar…
  • Sabah uyandığımda alarmın çalmasına daha 2 saatin olduğunu gördüm, sevinçten uyuyamadım.
  • 7 erkek kardeşiz – Hepsi mi erkek? + Yok, abim kız.
  • Aylardır düşünüp cevabını bulamadığım o deli soru “Bim’e girerken neden 2 kapıdan geçiyoruz?
  • + Gençler alkol var mı? — Ne memuru alkol bey.
  • Annem: Ben sana kıyafetlerini katla demedim mi? Ben: Demedin. Annem: Demem mi lazım?
  • Bana kopya verenin 40 yıl orjinalsozler.com kölesi olurum.
  • Test çözerken içimdeki Ali Ağaoğlu ortaya çıkıyor. Bunu geç, bu zor, bunu işlemedik.
  • Sınav notlarımın yükseklik korkusu var kesin.
  • Benim aşkın için verdiğim savaş tarih orjinalsozler.com derslerindeki savaşlarla kıyaslanamaz aşkım.
  • Sınava kopyasız girmek savaşa silahsız girmeye benzer.
  • +Siyah gözlü kız? —Candır +Uzun saçlı kız? —Candır +Kısa boylu kız? —Candır +Bıyıklı kız? —Amcandır.
  • Milka’nın kalpleri yumuşatan mor ineği sana girsin sevgili.
  • Sevgili matematik lütfen artık büyü ve kendi problemlerini kendin çöz, problemlerini senin yerine çözmekten bıktım artık!
  • Kopya bir sanattır ama bizim öğretmen sanattan anlamıyor!
  • Bir gün Türk erkek kız arkadaşıyla gezerken kız sorar: bana öyle bir şey söyle ki kalbim hızla çarpsın der erkek: baban arkanda.
  • Sakla samanı gelir zamanı, Mayıs’ta okul kırmanın tam zamanı.
  • Şu cuma akşamının güzelliğine bakar mısınız? Tavan bir ayrı bakıyor, duvarlar bir başka samimi, halının desenlerini daha anlatmadım bile.
  • _Kartopu savaşı yapalım mı _Bu soğukta mı? _Doğru Yazın yaparız.
  • Lisede takdir, teşekkür alana 20 gün ekstradan tatil hakkı tanısalar bu ülkenin başarı oranları tavan yapardı.
  • Her yiğidin bir yoğurt yiyişi, her öğrencinin bir kopya çekişi vardır.
  • —Barışalım. Hayır. —Neden? Sen hiç kırık bardaktan su içtin mi? —Yo ben sürahiyi kafama dikiyorum…
  • Üzüm üzüme baka baka kararır, öğrenci karneye baka baka morarır.
  • Parasını verip dershaneye yazılıyorduk hoca gelmeyince de seviniyorduk. Zengin miydik, gerizekalı mıydık? Anlamadım.
  • Sevmek buysa üstü kalsın diyeceğim ama öğrenciyim param yok…
  • Yeni doğan kuzenim ne annesine ne de babasına benziyor. Saçı yok e tabi dişlerde öyle. Aynı dedem ya…
  • Öğrenciyi altın sıraya oturtmuşlar ille de teneffüs demiş.
  • Araba yarışı oynarken tuşlara daha kuvvetli bastığında arabanın daha hızlı gideceğine inanan insandan ne zarar gelebilir ki, kırmayın onu.

Share:

0 yorum