AYRILIK SÖZLERİ


EN GÜZEL AYRILIK SÖZLERİ

  • Geleceğim bekle dedi, ben beklemedim o da gelmedi. Ölüm gibi birşeydi, ama kimse ölmedi. ( Özdemir ASAF )
  • ”Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın. Ya siyahı, ya beyazı seçeceksin.” ( Şems-i Tebrizi )
  • Akılsız adam mutluluğu uzaklarda, Akıllı ise O'nu ayaklarını altında arar... Seninle olmak varken;Sensiz kalmak, Yaşamak dururken ölmek demektir…
  •  Bir gece yarısı titreyerek uyanırsan bil ki resmini öptüğüm gündür, bir gün sebepsiz yaşlar süzülürse o güzel gözlerinden bil ki yokluğundan öldüğüm gündür...
  • Aşk bir keIebek gibidir, peşinden koştukça hep senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, hiç bekIemediğin bir anda geIip omzuna konsun.
  • Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara, yüreğimi soğuttum zemheri ayazında. Sonra uzun uzun rüzgarın gülüşünü seyrettim çaresizce. Ve gecenin en koyulaştığı yerde ölümü kucakladım masmavi yüreğimle... 
  • Batık bir gemiymiş aşk limanında. Kader bu deyip de avutma beni ayrılık kapımızı çaldı sonunda senden son dileğim unutma beni. 
  • Bekleyiş bir özleyiş gönüldeki güzeli bir süsleyiş bin bir hisle sevmeli neden o çok sevene unut bekleme derler oysa seven ümitsiz olsa da bekler.
  • Ben ne Aşklar yaşadım ne vedalar ettim,ne kızgın çöllerinde yürüdüm aşkın,Senin kor dudakların vız gelir Güzelim... 
  • Ben senin yaşadığın gizli bir macerayım, Anlatılmaz bir roman, kapanmaz bir yarayım, Sığındığın limanlar unutturamaz beni, Ben senin yüreğinde en büyük FIRTINAYIM ! 
  • Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin.. Ama şunu unutmak bir tanem; bir gün sen de SEVECEKSİN !!! 
  •  Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı.. 
  • Beni sensiz bıraktığın gün geliyor aklıma , düşünüyorum da çok acı çekmiştim, ama şu anda daha da çok çekiyorum ama biliyorum ki sen bu acıya hiçbir zaman değmedin beni hiç bir zaman sevmedin sen sevsen de sevmesen de ben seni sevdim hep de öyle kalacak.. 
  • Beni terk ettiğin gün, saçlarından bir tel koparıp asacağım kendimi. Beni terk ettiğin gün, kirpiklerinden birini koparıp saplayacağım kalbime. 
  • Bir akşam yanımızda kimse olmaz ya da olanlar olması gerekenler değildir. Yıldızların bizim için parladığını göremeyen gözlerimiz, gün gelir hayatımızdan kayan yıldızların gömüldüğü maziye kilitlenir... 
  •  Bir birimize söz vermiştik, Bütün ömür boyu ayrılmayacaktık, Yeminler etmiştik, Asla ayrılmayacaktık, Ama ne oldu Bir kış günü, yıldızların bakışlarında, Ayrılığımızı söyledik..
  •  Bir çiçeğim vardı, adını aşk koydum; KOPARDILAR, Bir çiçeğim vardı, adını sevgi koydum; SOLDURDULAR, şimdi yine bir çiçeğim var, adını izdi rap koydum; NE KOPARAN VAR, NE SOLDURAN... 
  • Bana bir günün yirmi dört saat, bir saatin atmış dakika ve bir dakikanın atmış saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim.
  •  Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz bir gün doluyor sen yoksun diye inan dertliğim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum.
  •  Ay doğarken bir söğüdün arkasından,gül yüzünde sisli bir esintiyle,akşamın göçüsüne hüzün serperek ve yağmurdan geceye perdeler çekerek beni düşün unutma...
  •  Aşkın bitmiş olsa da hiç sevmesen de Beni çok aldattın hoş görmesem de Bir şeyler bulmuştum ben o sevginde Bekliyorum bir gün dönersin diye.
  •  Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kirpimi kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı.
  • Aşkım ne zaman dağlar sahili, mehtap geceyi dünya dönmeyi unutursa, bende seni o zaman unutacağım...
  •  Artık günlerim günlerden uzun gecelerim gecelerden yalnız seni sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileyi gördüm hayatın her cilvesine alıştım yalnız senin yokluğuna alışamadım şimdi anlıyorum acıdan hasretten gözyaşından başka hiç bir şey vermemişsin bana yıkılan hayallerime yok olan geçmişime kaybolan geleceğime Ağladım Ağladım çocuklar Gibi Ağladım..
  •  Araya koskoca yıllar girse de kalbim seninle bu can seninle koskoca dağlar girse de araya ben seni unutmam unutamam ki ben sana kocaman bir can verdim sen bana sevgi dürüstlük verdin ben seni nasıl unuturum ki sen bana bir can bir sevgi verdin..
  •  Aramıza yollar, yabancı kollar,zor yıllar girdi,ümitlerimi,saf sevinçlerimi derken seni kaybettim Bir iki sözle bir kaç şarkıyı, adaletsiz yargıyı Birde bu talihsiz yazgıyı kalbime kaydettim.
  •  An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler birimisin?İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
  •  Almak istedim , ellerini alamadım Bakmak istedim, gözlerine bakamadım Sarmak istedim, kollarıma saramadım Görmek istedim, son defa göremedim çünkü aramıza ölüm girdi...
  •  Allahım beni öyle bir son bahar ayazında canımı al ki, sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamasın...
  •  Akılsız adam mutluluğu uzaklarda, Akıllı ise O'nu ayaklarını altında arar... Seninle olmak varken;Sensiz kalmak, Yaşamak dururken ölmek demektir…
  • Gece midir insanı hüzünlendiren insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen .gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen. 
  • Güneşin başka iklimleri aydınlatmaya, başka gönülleri ısıtmaya gittiği şu saatlerde, kâğıdı, kalemi elime alıp, seninle dertleşmek, yalnızca sana yazmak ve yalnızca seni özlemek geçiyor içimden. Sana yazmak. “Sana Seni Yazmak”. 
  •  Güneşin her doğuşunda ben biraz daha batıyorum.Bu hayatı anlamsız,sensiz yaşıyorum.Her gün sanki ölümü bekliyorum.çünkü ben sensiz yapamıyorum.. 
  • Bıraktım hayatı Bıraktım yaşamayı Senin Sayende istemiyorum Artık hayatta mutlu Olmayı Ayrılıkları Yaşadım Artık Ayrılıklarla Bu hayata katlanırım..
  • Ayrılığı kalbine yalnızlığı kendime, Anılarımızı Dibi Olmayan Denizlere Bırakıyorum Elveda…
  • Kalmadı Artık içimde Sana Ait bir ben kalmadı bende Senin için taşıdığım Kalp Ayrılıklar öldürdü içimdeki seni Ayrılırdık Artık Sevgilim...
  • Eskisi gibi olmaz bilirim sevgiler, artık sevgilerin diğer adı olmuş ayrılıklar, sevmekten korkuyorum ayrılık yaşamak istemiyorum.
  • Bana Kalan Göyaşlarım Olsada, inadına Resimlerine Aşık Olacağım…
  • Sensizliğe Yelken Açtı Gözlerim, Sensizlik Oldu Yeni Dertlerim…
  • Gülen Yüzlerimiz Ağlamaya Başladı işte ne Sevgi kaldı içimde Ne bir duygu bıraktın Seninle OLan dünyamda Ayrıldık Sonunda Mutlu ol Başka Aşklarda Elveda!
  • Yaşanan Güzellikler Kaldı Anılarımızda şimdi maziiye bakarak Ağlıyorum geçen Zamana Aldatılan Sevgilerle Harcamışım Zamanı Ayrılıklarla Bitiricem Bu Zamanı...
  • Bir romandın okuyup da bitiremediğim, bir hayaIdin yaIvarıp da hükmedemediğim, bir sendin merhaba deyip eIveda diyemediğim. 
  • Eğer inceIdiği yerden kopmasına izin vermezsen, gün geIir en sağIam yerinden kopar, canın yanar. 
  • Dokunamadığın birini özIüyorsan, özIediğin kaIbine dokunmuş çoktan. 
  • Sen ve ben. BöyIe bir yerde otursak, yanımda oIsan, varIığını hissetsem yeter. 
  • Konuşarak da anIaşamıyorduk, susarak da. Ben yazmayı tercih ettim, o hiç okumadı. 
  • Masumiyetimi esaretimi aI, varIığım koyarsa hayatımı aI. KaI bi sigara içimIik daha kaI, beIki o zaman gitmezsin. 
  • Nerede kaybediyoruz biIiyor musun? O’na mesaj atıp cevap aIamayınca, merak edip ikinci mesajı attığımızda. 
  • GeIme çocuk! Benim denizimde yüzemezsin sen, koIIarın kısa kaIır daIgaIarıma, öIürsün çocuk! BuIaşma yaInızIığıma… 
  • Bazen öyIe konuşacaksın ki, karşındaki cevap veremeyecek. Bazen de öyIe bir susacaksın ki karşındaki konuşmaya cesaret edemeyecek.
  • Bir cümIe oIup sana dertIerimi anIatmak isterdim ama sen hep nokta oIup beni susturdun.

Share:

0 yorum